BEREN SAAT YENİ SEVİŞME SAHNELERİ

Beren SAAT'i sanatı ve oyunculuğu ile değil de neden sevişme sahneleri ile takip eder olduk? Elbette basının ilgi çekme taktiklerinden dolayı..... :(





2009‘UN İDDİALI FİLMİ “GECENİN KANATLARI”NIN FRAGMANI SİNEMALARDA GÖSTERİLMEYE BAŞLANDI.

Aşkı Yusuf (Murat Ünalmış) ile kavuşma anındaki o sahne fragmanı izleyenleri de şaşırttı. Yapımcılığını Murat Tokat’ın üstlendiği, senaryosunu Mahsun Kırmızıgül ve Ahmat Küçükkayalı’nın yazdığı film 11 Aralık’da vizyonda olacak. Filmde anne ve babası polis baskınında gözleri önünde katledilen Gece’nin dramı var.

Aşkı Memnu'nun yıldızı Beren Saat, bu tür sahneler için "Hiçbir şey hissetmiyorum, sadece işimi yapıyorum" diyor. Saat kendisine sorulan 'öpüşürken ne hissediyorsunuz' sorusunu şöyle cevapladı: "Ben bir oyuncuyum ve dolayısıyla o sahnelerin benim açımdan diğerlerinden hiçbir farkı yok. Rol gereği öpüşürken hiçbir şey hissetmiyorum. Tüm oyuncular için geçerlidir bu durum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder