Mehmet Ali-Tuğba Erbil çifti ayrılık



Hakkasan’da yemek evliliği bitirdi



Bir süredir haklarında ayrılacaklarına dair haberler çıkan ancak her defasında bu söylentileri yalanlayan Mehmet Ali-Tuğba Erbil çifti, boşanma kararı aldı. Tuğba Erbil’in Londra’da Önder Fırat ile yemek yerken görüntülenmesi, krizi tırmandırıp boşanmayı kaçınılmaz hale getirdi.

BU MUTLULUK MAZİ Mİ OLUYOR

MEHMET ALİ ERBİL'İN EVİ

ÜNLÜ şovmen Mehmet Ali Erbil ile oğlu Ali Sadi’nin annesi, beş yıllık eşi Tuğba Erbil, boşanıyor. Aylardır aralarının açık olduğu konuşulan ancak bu söylentileri reddeden ikili, boşanma kararı aldıklarını resmen açıkladı. Tuğba Erbil’in geçen ay Londra’daki Hakkasan adlı restoranda Sezen Aksu’nun eski eşi Önder Fırat’la yemek yerken görüntülenmesinin, bardağı taşıran son damla olduğu iddia ediliyor.
Tuğba Erbil, 19 Ocak tarihli Hürriyet gazetesinde de yer alan bu haberin ardından “Ben Londra’ya kız arkadaşımla 4 günlüğüne tatile gittim. Mehmet Ali, işleri olduğu için bana eşlik edemedi. Önder Fırat’la da Hakkasan’da tesadüfen karşılaştık. Arkadaşlarımızla beraber oturup yemek yedik. Önder, Mehmet Ali’nin yakın bir arkadaşıdır” demişti. Ancak olayın üzerinden bir ay geçmeden ayrılık kesinleşti.

Boşanma kararı aldık

Ünlü şovmen dün boşanma haberini doğruladı. Aile içinde yaşananları basınla paylaşmak istemediğini ama uzun süredir evde huzursuzluk olduğunu belirten Erbil, eşiyle anlaşmalı olarak boşanmaya karar verdiklerini söyledi ve ekledi: “Henüz dava açmadık ama ayrılık kararı doğru. Boşandıktan sonra çocuklar için aynı evde oturup oturmama konusunda da net bir karara varmadık.”

BENİ ÖYLE ÇOK KADINLA ALDATTI Kİ ...

Mehmet Ali Erbil’den boşanmak için avukatına vekalet veren Tuğba Erbil, ise eşinin telefonuna gelen aşk mesajlarını yakaladığını söyleyerek: " Aldatılmam bir değil, iki değil, üç değil sayamıyorum. Bu kadınların ne iş yaptığı da umrumda değil, her meslek grubundan var" dedi.

Vatan Gazetesi'nden Gülşen Yüksel'e konuşan Tuğba Erbil şunları söyledi: "Ayrılmayı isteme sebebim Mehmet Ali’nin beni aldatması. Bir değil, bir kaç kere üst üste aldattı ve son bir şans istedi. Ben ona şans verdim gibi görünsem de vermedim. Ciddi şekilde ayrılmak için bekliyordum. Huzursuzluk olmadan, sessiz sedasız boşanma davası açalım istedim. Her gün her gazetede ayrıntılı şekilde yer almak istemedim."

Eşinden şiddet görmediğini belirten Erbil: "Ama başka şeyler yakaladım. Mesela telefonda bir kadının mesajını yakaladım ve bitti dedim. Yaptığım bin tane röportajda hep söylüyordum ’Beni aldatırsa bu evlilik biter’ diyordum zaten. Aldatıldığımı ilk kez hissettim ve sonra birbiri ardına bir sürü dedikodu kulağıma gelmeye başladı. İnsanlar Mehmet Ali ile ilgili bildiği her şeyi adeta döküp anlatmaya başladı bana. Daha önce hiçbir şüphem olmadı, bana yansıtmadı. Bu kadınların kim olduğu ne iş yaptığı hiç umurumda bile değil açıkçası. Her meslek grubu var zaten. Ama hiç birini tanımıyorum. Bu camiadan kopmak, gölge olup kaybolmak istiyorum. Bir anneyim ve sadece çocuğumu düşünüyorum. Sadece onun psikolojisini, geleceğini düşünmem gerekiyor. Mehmet Ali’yi ne olursa olsun çocuğumun babası olarak görüyorum. ‘Eşim’, ‘sevdiğim adam’ falan yok artık. Ancak şu anda aynı evde beraber kalıyoruz."

Tuğba Erbil sözlerini şöyle sürdürdü: "Mehmet Ali benim nasıl bir insan olduğumu paraya pula hiç önem vermediğimi biliyor. Benim öyle şeylerle alakam yok. Aramızda evlilik sözleşmesi de yapmadık ama çocuğumuz için belirli bir şeyler paylaşılacak. Kendim için hiçbir şey istemiyorum, gözüm yok. Önemli olan çocuğumun psikolojisi.

Boşanmanın anlaşmalı olmasını istedim ama Mehmet Ali istemiyor. Bu kadar zamandır anlaşarak boşanalım diye bekliyorum. Bir tamam diyor sonra vazgeçiyor. Yine tamam diyor ve yine vazgeçiyor. Bu zaman böyle geçiyor, bir daha şans ver derken böyle oyalıyor. Ancak mahkemede tek taraflı boşanabilmem için kanıtım da, şahidim de çok var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder