ZERRİN ÖZER DİYETİ ZERRİN ÖZER NASIL ZAYIFLADI


Zerrin’e 15 kilo verdiren diyet sırrı

Kilolarından şikayetçi olan Zerrin Özer sıkı bir diyete girerek zayıfladı

Tam 15 kilo vermeyi başaran ünlü sanatçı,“ Bol bol sebze yiyerek ve spor yaparak kilo verdim” dedi…

Bugün’ün haberine göre Özer nasıl zayıfladığını şu sözlerle dile getirdi; “Bol bol sebze yiyerek, diyet ve spor yaparak zayıfladım. Hanımlarımıza şu şekilde tavsiyem olabilir, sürekli hareket yapsınlar, diyeti bırakmasınlar ve spor yapsınlar. Onlara zeytinyağlı yemekleri öneriyorum. Bununla birlikte beyaz et yesinler. Bir öğün sebze, diğer öğün tavuk, balık yesinler. Bunların dışındaki her şeyin zararı var. Benim tansiyonum var, yüksek tansiyon rahatsızlığım var. Doktorlar tavsiye etti, bu yüzden zayıfladım.”

ONU HÂLÂ SEVİYORUM

Eski eşi Levent Süren’den iddia edildiği gibi kiloları yüzünden ayrılmadıklarını söyleyen Zerrin Özer şöyle devam etti: “Ayrılmış olsak da Levent’i hâlâ çok seviyorum. Şimdi birçok şeye evet deyip, iki dakika sonra öbür tarafa gidebiliriz. Hiçbir şeyin garantisi yok. O benim kalbimde, benim için çok değerli hâlâ. Levent de benim sağlığım için zayıflamamı istiyordu. Onunla görüşüyoruz”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder