FANTAZİ NEDİR CİNSEL FANTAZİ NEYE DAYANIR

Bana fantezini anlat sana kim olduğunu anlatayım!
“Hayal gücünü kullanarak gerçek olmayan bir şekilde sanal olarak bu beklentilerini yaşama şeklinde de açıklayabiliriz. Fantezi kelimesinden Türk halkının ilk aklına gelen cinsel fantezilerdir. Aslında birçok şey için insan fantezi kurabilir; iyi bir iş, iyi bir araba, iyi bir kariyer ama halkın algılaması genelde cinsellikle ilgili olan fantezilerdir” . ERKEKLER DAHA RAHAT!
“Erkekler fantezilerini kadınlara oranla daha rahat ifade etmekle birlikte yaşamaktadırlar da. Bu kişisel yaratıcılıkları, kişilik yapısı ve yaşantılar gibi farklı süreçlerle ilgili olabilir”
KADINLAR FANTEZİLERİNİ GİZLİYOR
Seksi rahat yaşayamayan bir toplum olduğumuzu söyleyen Narek Karasu, “Seksi hala tabu olarak yaşayan çoğu kadınlarımız cinsel içerikli hayallerini sevgilisinden ya da eşinden uzak tutuyor. Beklentileri karşılanmayınca da mutsuz oluyor” .

AÇIKLAMAK TATMİN EDER!
Ayrıca fanteziler kişilerin beklentileri ve istekleri konusunda fikir verir. Fantezilerimiz bize komik gelebilir. Çünkü fantezilerin kabul edilmeyeceği düşünülmektedir ve böyle düşünüldüğü için o bir fantezi olarak kalmış olabilir.”
KADINLAR İZLENMEK İSTİYOR
“Kadınların en çok istediği ve ihtiyaç duyduğu şey ilgidir. Kadınlar için popüler olmak hayati bir önem taşır; çünkü popüler olmazsa seçilemez. Bunun için giyim ve makyaj sanayisi oluşmuş durumdadır; bu ihtiyacı gidermek amacıyla izlenme ihtiyacı da bu ihtiyaçla temellenmiş olabilir.”
ÜNLÜ ERKEKLERLE BERABER OLMAK İSTİYORLAR
“Bu popüler olanın değerli algılanması nedeniyle olabilir. Bu kişisel bir tercih herkes için genellenmese de bu nedenle ilişikli olabilir. Kişilerin hemcinsleri ile olma fantezisine gelince de, bence bunu bir fantezi olarak nitelemek pek doğru sayılmaz”Sevişmek sahnesi .
GRUP SEKS RİSKLİDİR
“Uzun yıllar evli olan kadınlarda iki erkekle birlikte sevişme fantezisi, yaşam arayışları, ayrıca da özgür hissetme ihtiyacından kaynaklandığını söylenebilir. Fanteziler sekse renk katar, hayaller arttıkça heyecan da artar. Fakat çok kişiyle düşünülmüş bir fantezi (grup seks) güvensizlik ya da kırgınlığa sebep olabiliyor”

1 yorum:

  1. Adsız4/06/2015

    kadın fanteziler sonrası fantezilerini gerçekleştirir diye düşünüleceği endişesiyle mahcup oluyorlar bir güven bunalımı yaşıyor keşke söylemeseydim gibi aslında doğrusu benim aklıma gelmiyor değil erkek olarak. hayatında eşinden başkasıyla beraber olamamış kadın bunu çok merak ediyor ölesiye desem yeridir. rutin kavgalarımızdan birinde o an ki kızgınlıkla bunu itiraf etti senin için kendimi saklıyorum buna değmezmişsin bende orospuluk yapacağım bende tadına bakacağım demişti. bizim küslüğümüz üç günü geçmez yani unutulmadan barıştık ama ben bu konuda gerçekten istekli olup olmadığını soramadım ve hiç sormadım. şimdi endişelenmelimiyim bilmiyorum ama bana fantezi olarak yetti doğrusu

    YanıtlaSil