YATAKTA SÖYLENEN VE SÖYLENMEYEN 101 SÖZ



Yatakta söylenmemesi gereken 101 şey

1. Çıplakken herkes ne kadar komik görünüyor...

2. Beni bunun için mi uyandırdın?

3. Sana bu kameradan bahsetmiş miydim?

4. Bir yanık kokusu alıyor musun?

5. Burnundan nefes almaya çalışsan!

6. Tıpkı anneme/babama benziyorsun.

7. Harika, ilk 500'e girersin!

8. Bitti mi?

9. Birazcık halı yanığından bir şey olmaz!

10. Hayatım, kapıyı kilitledin mi?

11. Ama kremşanti midemi bulandırıyor.

12. —Bu senin ilk seferin mi? — Bugün için evet!

13. (Bir otel odasında ) Çabuk ol! Bu otel saatlik kira alıyor!

14. Lütfen uzaktan kumandayı uzatır mısın?

15. Visa kabul ediyor musun?

16. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

17. Tekrar düşündüm de, ışıkları kapatsak daha iyi olacak.

18. Öpüşmekten fazlasını yapacağımızı düşünme...

19. (Vücut boyası kullanırken) Leke bırakmamaya çalış, tamam mı?

20. Umarım ayıldığımda da bu kadar iyi görünürsün!

21. (Bir muz tutarak) Hayvanat bahçesinde öğrendiğim bir numara var, deneyelim mi?

22. Paralı erotik film kanallarına üye misin?

23. Makyajımı bozmamaya çalış olur mu?

24. (Erotik bir şekilde hazırlanan sıcak çikolataya bakarak) Ama ben bu nevresimleri daha yeni yıkadım.

25. Penisilinin var mı?

26. Ama dişlerimi daha yeni fırçaladım.

27. Gülümse, gizli kameradasın!

28. Kelepçenin anahtarlarının sende olduğunu sanıyordum.

29. Bir bebek istiyorum!

30. Fantezilerini gerçekleştirmek buraya kadar!

31. Neden bütün işi ben yapıyorum?

32. Belki de Haydar Dümen'i aramalıyız...

33. Tavanının boyaya ihtiyacı olduğunu biliyor muydun?

34. Sanırım bir de diğer şekilde denemelisin!

35. Ne zaman zevk vermeye başlayacak?

36. Blenderı mutfağa, ait olduğu yere koy!

37. Bunu meslek olarak yapabilecek kadar iyisin!

38. Yatak başındaki bu leke kan mı?

39. Acaba doğum kontrol haplarımı almış mıydım?
40. Seni başka bir yerden tanımadığıma emin misin?
41. Keşke Playboy Kanal'ın olsaydı...

42. Umarım bu sızıntı su yatağındandır!

43. Sana pilsiz çalışamadığımı söylemiştim!

44. Fakat benim kedim her zaman o yastıkta uyur.

45. Sana halamın bu yatakta öldüğünü söylemiş miydim?

46. Sigarayı bırakırsan belki daha dayanıklı olabilirsin.

47. Bu kısmı tek başıma daha iyi yapabilirim.

48. Şarj etmek zorunda olmadığım biriyle yatakta olmak cidden güzel.

49. Birkaç kişi daha olsaydı, daha eğlenceli olabilirdi.

50. Neredeyse eski kocam kadar iyisin...

51. Yasal tecavüzün tanımını biliyor musun?

52. Bu koku senden mi geliyor yoksa yastığının için çürük patates mi dolu?

53. Hissettiğinden daha genç görünüyorsun.

54. Sanırım sadece antrenmansız kaldın.

55. Dörtnala giden bir attan daha fazla terliyorsun!

56. Onlar kraker kırıntısı değil, sadece kızarıklık.

57. Şimdi seni niye terk ettiğini anlıyorum.

58. Kocanın bir silahı yok değil mi?

59. Beni ön sevişmenin gereğinden fazla abartıldığına inandırdın.

60. Ne tamponu?

61. Hiç yağ aldırmayı düşündün mü?

62. Düşündüm de, seninle yemeğe bile çıkmamalıydım.

63. Kahvaltıda ne hazırlamayı planlıyorsun?

64. Bir şeyi itiraf etmem gerekiyor.

65. Bunlar gerçek mi yoksa bende mi bir sorun var?

66. Sen küçükken ezilmiş bir çocuk muydun?

67. Bu ne, duvara asılması gereken bir heykel mi?

68. Yine de bana oy verirsin, değil mi?

69. Sana cinsiyet değiştirme operasyonumdan bahsetmiş miydim?

70. Seksin gerçekten bir anlama geldiğini düşünenlerden nefret ediyorum!

71. Hala gelmedin mi canım?

72. Eğer kimi hayal ettiğini söylersen ben de sana kimi hayal ettiğimi söylerim.

73. İyi bir plastik cerrah bunun icabına kısa sürede bakabilir biliyorsun değil mi?

74. Bu bir buluşma sayılır mı?

75. Seda Sayan'ın senin gibi erkekler hakkında bir programı vardı.

76. (Hıçkırarak) Bunun için bir bira daha içmeliyim!

77. Bence ısırmak çok romantik, sence?

78. Yemek yapabiliyorsun, değil mi?

79. Ailemle ne zaman tanışacaksın?

80. Erkek: Belki gerçekten hoşlandığım birini düşünsem daha iyi olur...
Kadın: Kendini yani...


81. Ölümcül cazibeyi izlemiş miydin?

82. İsim etiketi için özür dilerim, isimlerle aram pek iyi değil de...

83. Bana aldırma, her zaman tırnaklarımı yatakta keserim.

84. Birkaç telefon görüşmesi yapsam rahatsız olur musun?

85. Umarım ocak açık kalmamıştır. Ateşin var mı?

86. Meraklanma, köpeğim bir dobermana göre oldukça dost canlısıdır.

87. Özür dilerim ama ayak parmaklarıyla aram iyi değil...

88. Hiç değilse zevk alıyormuş gibi davranabilirsin.

89. Bence nükleer santraller çevreye zarar veriyor!

90. Sesini alçalt, annemin uykusu çok hafiftir.

91. Bahse girerim benim gazeteci olduğumu bilmiyorsundur.

92. Demek ki bu yüzden sana "Bay Çokçabuk" diyorlar...

93. Eski erkek arkadaşım bunu çok daha uzun süre yapabiliyordu.

94. Bu bir günah, değil mi?

95. Heralde Madonna'dan daha fazla erkekle yatmışımdır.

96. Hey, arkadaşımın sırası ne zaman gelecek?

97. Uzun öpücükler sinüslerimi tıkıyor.

98. Lütfen şunu anla, bunu sadece terfi etmek için yapıyorum.

99. Daha ne kadar süre "birazdan gelmeyi" planlıyorsun.

100. Ne yani, şimdi sen benim arkadaşımın bana ayarladığı kişi değil misin?

101. Eşcinsel misin?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder