KADINLARI ÇILDIRTAN ÇİLEDEN ÇIKARAN CÜMLELER

İşte ikili ilişkilerde erkeğin veya kadının karşı tarafa söyleyip çıldırttığı birbirinden ilginç cümleler...

SİZDE EKLEYEBİLİRSİNİZ :)


Bütün kadınlar aynı

Akşama kadar evdesin ne iş yaptın da yoruldun?

Rahat rahat evde oturup evinin işini yapsana

Üç kuruş kazanıyorsun diye tepemize çıktın

Bu evde benim dediğim olur

Bayram tatilinde bizimkilere gidiyoruz

Ben erkeğim, istediğimi yapmak zorundasın

Daha iyi anlarsınız diye çayı sizden istedik

Elinin hamuruyla erkek işine karışma

Sen kadınsın, otur oturduğun yerde

Kim soktu bunları senin kafana

Kadınlar dırdır yapar, kafa ütüler

Kadınlardan yönetici olmaz

Kadınlardan şoför olmaz

Kadınlar teknoloji cahilidir

Kadınlar futboldan anlamaz

Çalışmak senin neyine

Kilo almışsın

Hiçbir yemek anneminkinden güzel olamaz

Sen ne anlarsın ki

İlişkimize ara verelim

İlişkimizi gözden geçirelim

Hanım annem geliyor. Bilgine canıım

Hallederiz

Bakarız

Sen beceremezsin, ver, ben yapayım

Ben demiştim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder